Saturday, March 24, 2012

:: kadang2::




Kadang kadang kesakitan sangat tidak tertahan dan amat dalam memaksa berpura pura mempamerkan satu wajah riang dan senyuman yang seolah ikhlas untuk menyembunyikan perasaan yang pedih dan hancur.. Siapalah yang tahu isi hati yang dilanda kekecewaan.. Namun semua itu hanylah sementara dan mainan perasaan.. Dan biarlah masa yang menghukumnya



Pernahkah bila orang yang kita betul-betul suka dan perasaan sayang yang dalam, kita hanya dapat memandang kerana ianya bukan milik kita?



Aku masih begini seperti hari semalam, masih teruja akan indahnya bulan ciptaan Tuhan.. Bulan, temankan ku bermimpi cerita tentang bintang

 


setelah hati ini dilukai...buat aku mcm org gile.. jiwa aku hampir x bermaya... hidup aku rasa seperti sudah tiada makna.... berhempas pulas aku cuba naikkan kembali semangat aku yg semakin hilang.. 



Rajukku sudah tiada.. Air mataku sudah lama kering.. Aku sudah lama memaafkan kamu.. Tapi untuk melupakan tidak sama sekali.. Sampai bila bila akan ku ingat.. Aku sudah letih untuk merindui kamu..



dalam meniti hari2 ku ini.. sungguh aku katakan.. ak masih lagi teringat akan dirimu... mengimbau kembali kenangan waktu dulu yang amat bahagiakan diriku.. tapi aku sedar... e2 dulu.. yang hanya tinggal sekarang.. hanya aku dan kenangan e2 shj



Kadang kala juga kita punya peluang itu untuk melihat bahagia. Tetapi kerana kita anak taat, kita lupakan bahagia yang hadir di depan mata dan abaikan akan ia kerana kita takut hati manusia yang kita kasihi itu terluka. Jadi kita mula bersyair dalam hati, betapa pada suatu masa dulu kita sebenarnya telah rugi 

No comments: